Kilka nowości + rozpoczęcie kuracji na porost rzęs ( Oceanic Long Lashes ) !! :D

Hej :) 

Wybaczcie mi moją nieobecność, ale tyle się dzieje :P 
Po pierwsze czekałam na nowy sprzęt ! 
Oświetlenie, tło, obiektyw :) 

Teraz to zdjęcia będą przyzwoite :D 



No to teraz kilka nowości :D 

Cienie z Inglota, szczerze to nie wiem czemu ich wcześniej nie kupiłam :P 



No i będąc na małym obchodzie po drogeriach... 
a dokładniej w drogerii Jawa, moje oczy ujrzały odżywkę na porost rzęs, którą miałam zamawiać w tym miesiącu :D 
Oceanic Long Lashes
za uwaga ......

59 zł ! :D 
za 6 miesięczną kurację :) 



Taniec zwycięstwa oczywiście odtańczyłam przy sklepowej półce :P 
Skład : Aqua, Pentylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bimatoprost, Hydrolyzed Hyaluronate, Pantenol, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Phosphate, Triethanolamine, Methylparaben, Alcohol.

Dlaczego akurat ta w gąszczu innych tego typu odżywek ? 
A dlatego, że ma w składzie Bimatoprost, który jak się poczyta u wujka google to właśnie odpowiada on za wzrost rzęs :) 


Więc z taki stanem rozpoczynam kurację 


Jak coś się ruszy i jak będzie koniec kuracji napiszę recenzję :) 



Buzzzzzzzziaki 
Natalia 



0 comments:

Post a Comment