Mroczna Bohaterka


Hej :) 

Makijaż został wykonany na potrzeby konkursu "Mroczna Bohaterka" :) 

Świt zastaje Cię w mrocznej posiadłości króla wampirów. Co zrobisz, aby ukryć swoją ludzką tożsamość i przeobrazić się w jedną z mrocznych postaci?
Sprawa nie jest prosta, brak kosmetyków by chociaż trochę się upodobnić do wampira ( no chyba że jasny puder by ukryć rumieńce :P ale która z nas nosi za jasny ze sobą :P ) chyba jedyną opcją byłoby założenie golfu lub szalika by zagłuszyć pulsujące żyły. Byłoby to jakieś + 5 min do życia zanim wampir by się zorientował :P No chyba że wzięłabym go na słodkie oczy :P 







Chłopak zgodził się mi pomóc i użyczył mi swoją szyję na moje kły :D 

Nie chciałam dorabiać kłaków w fotoszopie więc zrobiłam je sama :) 

Wystarczyło kupić mleczne tipsy, nadać im odpowiedni kształt i pomalować od wewnętrznej strony tak by kolorem przypominały nasz kolor zębów :) 
Zamocowałam je na klej do protez :P Protefix :P fajnie się trzymały i łatwo było je odczepić :P 
Więc bez strachu :P 


I makijaż z bliska :) 

I krok po kroku :) 







Buzzzzzziaki 
Natalia 

0 comments:

Post a Comment