Odżywka na porost rzęs - AA Oceanic Long Lashes - efekty po 2 miesiącach

Hej :) 

Czas na recenzję odżywki do rzęs Long Lashes z AA :) 

Jak wiadomo odżywka, jest chyba jedną z najlepiej dostępnych bo możemy ją już dorwać nawet w Rossmannie.
Jednak radzę wam zajrzeć do drogeii Jawa gdyż tam jest za 59 zł :)

Recenzja pojawia się dopiero teraz bo jakieś 2 tygodnie temu zauważyłam pierwsze efekty wydłużenia.


Skład : Aqua, Pentylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bimatoprost, Hydrolyzed Hyaluronate, Pantenol, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Phosphate, Triethanolamine, Methylparaben, Alcohol.

Nie ma co dużo gadać, czas na efekty 
Po lewej stan wyjściowy, po prawej stan aktualny po 2 miesiącach 
Najlepiej zdjęcie powiększyć :) 

Co do plusów : 
- rzęsy przestały wypadać 
- zagęściły się 
- wydłużyły się 
- nie podrażniła moich wrażliwych oczu 
Jednak jestem słabo zadowolona z efektu wydłużenia, niby jest ok, ale po 2 miesiącach oczekiwałam czegoś większego. Tak jak w przypadku Revitalash dostałam objętość a nie długość.
Nie ukrywam, że taki stan mi się podoba i o wiele lepiej moje rzęsy wyglądają pomalowane no ale jest to "ale ".....
Dodatkowo rzęsy nie rosną wszystkie równo, na drugim oku mam małą lukę w długości i muszę dobrze manewrować tuszem by to ukryć. 



Mimo wszystko za taką cenę mogę przełknąć taki efekt, bo jak wiadomo odżywki stymulujące wzrost nie należą do najtańszych.

 Może dla niektórych jest do wystarczający efekt :)
















Czy będę dalej kontynuować kurację ? 
Chyba nie..
W moim polu widzenia pojawiła się inna odżywka, którą mam zamiar wypróbować :) 
Jednak jeśli się nie sprawdzi to wrócę do tej bo poprzednich rzęs już nie mam zamiaru malować :) 


Buzzzziaki 
Natalia 

0 comments:

Post a Comment